سرگذشت عشق یه بچه
وبلاگ دانشجویان پرستاری قائن سال 90 ورودی بهمن

 

 

من سرم توی کار خودم بود

baby patugh ir سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

بعد یه روز یه نفرو دیدم

baby patugh ir 1 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

اون این شکلی بود

baby patugh ir 2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

ما اوقات خوبی با هم داشتیم 

 

من یه کادو مثل این بهش دادم

baby patugh ir 4 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

وقتی اون کادومو قبول کرد من اینجوری شدم

baby patugh ir 5 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

ما تقریبا همه شبها با هم گفت و گو میکردیم

baby patugh ir 6 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

وقتی همکارام من و اونو توی اداره دیدن اینجوری نگاه میکردن

baby patugh ir 7 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

و منم اینجوری بهشون جواب میدادم

baby patugh ir 8 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

اما روز ولنتاین اون یه گل رز مثل این داد به یه نفر دیگه

baby patugh ir 9 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

و من اینجوری بودم

baby patugh ir 10 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

بعدش اینجوری شدم

baby patugh ir 11 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

احساس من اینجوری بود

baby patugh ir 12 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

بعد اینجوری شدم

baby patugh ir 13 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

بله….آخرش به این حال و روز افتادم  

baby patugh ir 14 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

پدر عاشقی بسوزه  

baby patugh ir 15 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)


نظرات شما عزیزان:

نازنين
ساعت14:59---9 اسفند 1391
خيلي باحال بود كلي خنديدم مرسي


الهه
ساعت10:31---25 آذر 1391
سلام. خيلي قشنگ بود خانوم .مرسي لذت برديم
پاسخ:خواهش میکنم


جيگيلي
ساعت19:56---13 آذر 1391
سلام.جالب بودن ... كلا دخترا شيرينترن بچه وبزرگ نداره پاسخ مسافر انتظار:صد در صد.اصلا دخترا گل بی خارن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 10 آذر 1389برچسب:,
ارسال توسط مریم شیر محمدی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 372
تعداد آنلاین : 1



فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما
Pichak go Up

-_ !News _-